WARUNKI GWARANCJI NA TOWARY UŻYWANE
(obowiązuje na urządzenia sprzedane od 08.07.2024 r.)
- Gwarancji udziela właściciel serwisu itdeals.pl firma ALL DAY HUSTLE Miłosz Jadkowski (Numer NIP: 9731103914 Numer REGON: 528991022) z siedzibą w Zielonej Górze
- Dzień rozpoczęcia gwarancji jest liczony od momentu wystawienia faktury/paragonu po uiszczeniu płatności za sprzęt i obowiązuje przez następne 90, bądź 365 dni (w przypadku gwarancji rozszerzonej)
- Podstawą do złożenia reklamacji jest dowód zakupu w postaci paragonu bądź faktury wraz z podpisana kartą gwarancyjną
- Warunkiem obowiązywania gwarancji jest zachowanie plomb gwarancyjnych w stanie nienaruszonym
- Z gwarancji wyłączone są wady powstające na skutek normalnego zużycia ekspolatacyjnego (w tym: utrata parametrów czy sprawności baterii, pojawienie się wypaleń lub badpixeli na matrycy albo poluzowanie zawiasów)
- Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia mechaniczne oraz te następujące na wskutek nieprawidłowego użytkowania (w tym m.in. zbyt niskich lub wysokich temperatur otoczenia, awarii sieci elektrycznej, zalania cieczą, pożaru, upadku urządzenia, spożywania pokarmów i palenia wyrobów tytoniowych i nowatorskich takie jak podgrzewacze tytoniu lub papierosów elektronicznych w pobliżu urządzenia, nieuprawnionej ingerencji w ustawienia oprogramowania pokładowego BIOS/UEFI, nieuprawnionej ingerencji w zakresie napraw bądź przeróbek sprzętu, ręcznej zmiany parametrów działania komponentów tzn. "podkręcania", bądź wywołane niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi na które zostało wystawione urządzenie).
- Gwarancją jest objęty tylko zakupiony sprzęt komputerowy, nie są nią objęte usterki bądź błędy w działaniu oprogramowania, systemu operacyjnego czy kompatybilności ze sprzętem akcesoryjnym.
- Wybór sposobu usunięcia wady należy do sprzedającego, która ma prawo usunąć wadę poprzez:
a) Wymianę bądź naprawę wadliwych komponentów
b) Rekompensatę finansową za uszkodzoną część, podzespół lub element (do 50% ceny za które zostało sprzedane urządzenie)
c) Wymianę wadliwego sprzęt na inny o podobnych lub lepszych parametrach
d) Zwrot w wysokości 100% ceny za które zostało sprzedane urządzenie
- Kupujący jest zobowiązany do złożenia reklamacji niezwłocznie po ujawnieniu się wady sprzętu - nie dłużej niż 30 dni od dnia jej wykrycia.
- W celu realizacji gwarancji kupujący musi złożyć reklamację poprzez formularz na stronie internetowej bądź drogą mail.
- Kupujący jest zobowiązany do bezpiecznego spakowania sprzętu i wysłania do serwisu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia
- Sprzedający pokrywa koszt wysyłki do serwisu w wysokości do 25 zł brutto
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do samodzielnego odbioru reklamowanego sprzętu, po wcześniejszym uzgodnieniu z kupującym
- Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych (w przypadku standardowej gwarancji) lub 7 dni kalendarzowych (w przypadku rozszerzonej gwarancji)
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sprzedający po usunięciu wady na własny koszt zwróci reklamowany sprzęt kupującemu wcześniej uzgodnioną formą dostawy
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji sprzedający ma prawo obciążyć kupującego opłatą 40 zł brutto za diagnozę oraz kosztami transportu urządzenia w obie strony (do kwoty maksymalnie 50 zł brutto).
- Naliczone opłaty za diagnozę, transport oraz za ewentualne magazynowanie należy wnieść przed odbiorem sprzętu, w innym wypadku sprzedający ma prawo do odmowy wydania sprzętu i rozpoczęcia naliczania opłaty za magazynowanie
- Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na odbiór sprzętu po realizacji reklamacji, w przeciwnym razie sprzedający może obciążyć kupującego opłatą 15 zł brutto za każdy rozpoczęty tydzień magazynowania.
- Jeżeli klient nie odbierze sprzętu bądź nie uiści opłat (z pkt. 16 i 18) w przeciągu trzech miesięcy opłaty zostaną anulowane a sprzęt przechodzi na własność firmy (przepadek mienia na mocy art. 180 i 181 kodeksu cywilnego)
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych na dyskach bądź nośnikach.
- Sprzedający odpowiada za bezpieczeństwo danych znajdujących się na urządzeniu
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do usunięcia wszelkich danych znajdujących się na urządzeniu w celu zapewnienia prywatności klienta
- W przypadku uszkodzenia sprzętu z winy lub zaniechania sprzedającego, sprzedający ponosi odpowiedzialność finansową do kwoty maksymalnie 100% kwoty sprzedaży widniejącej na fakturze lub paragonie za urządzenie.
- W przypadku roszczeń co do niezadowolenia ze świadczonych przez serwis usług klient ma prawo do złożenia reklamacji, która firma rozpatrzy w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od jej złożenia, ma również prawo do skorzystania z sądowych lub pozasądowych metod rozwiązywania sporów
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia następujące w trakcie transportu przesyłki